Actividades benéficas próximas

La Fundació Clarós presenta a Joan Manuel Serrat. Concert benèfic a Calella de Palafrugell, divendres 30 de juny 2017 a les 21:30. Amb Sílvia Pérez Cruz, Miquel Abras y Peix Fregit.

La Fundació Clarós i l’Ajuntament de Palafrugell organitzen un concert solidari a benefici de la propia Fundació que tindrà lloc el divendres 30 de juny a la platja de Port Bo de Calella de Palafrugell i que inclourà la participació de Joan Manuel Serrat, Sílvia Pérez Cruz, Miquel Abras i Peix Fregit. L’actuació es farà la vigília de la 51a edició de la Cantada d’Havaneres.

El públic assistent presenciarà una actuació única –presentada pel periodista Josep Puigbó– que comptarà amb quatre referents de la música del país, i que, en el cas de Joan Manuel Serrat, revestirà una significació especial, ja que és la primera vegada que el cantautor actua a Palafrugell. A més, es dona la circumstància que Serrat va compondre una part de l’àlbum Mediterráneo a l’hotel Batlle, davant la platja de Port Bo, des d’on contemplava el mar i es va inspirar per a un dels seus temes més populars.

El concert és una iniciativa de Joan Manuel Serrat per ajudar a la sensibilització sobre les malalties de cap i coll i permetre la captació de recursos econòmics per fer possible les accions de la Fundació Clarós a països emergents del tercer món.

Les entrades del concert es vendran a 40 i a 60 euros. També hi haurà localitats disponibles a 100 euros, per qui vulgui fer una aportació superior. L’adquisició de les entrades es poden fer a través de: https://havanerescalella.koobin.com/index.php?action=PU_evento&Ev_id=29

Venda d’entrades click aqui.